In Memoriam – Jochem Scheper

Een markante persoonlijkheid is niet meer onder ons.

Op donderdag 10 oktober 2019 is erevoorzitter Jochem op 82-jarige leeftijd overleden.
Jochem was 30 jaar bestuurslid van Blauw-Wit waarvan twee periodes in de functie van voorzitter.
Als lid van het bestuur had hij in die periode vele andere functies.

Huize Scheper was lang het centrum van bestuurlijke korfbalactiviteiten en in zijn tijd groeide het ledenaantal tot boven de 400.
Als korfballer vervulde hij een centrale rol in de korfzone en bij het 60-jarig jubileum schreef hij: Blauw-Wit, een stuk van mijn leven.

De uitgangspunten van Jochem waren altijd veel aandacht schenken aan de jeugd en naast de sport ook gezellig bezig zijn.

Jochem had een zeer warme belangstelling voor de KV Heerenveen en is, onder andere als voorzitter van “De Vrienden van Blauw-Wit”,
altijd betrokken gebleven bij de vereniging.

Wij wensen Janny, Gerard & Zarja, Willem & Trienke en de kleinkinderen veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.

Bestuur KV Heerenveen

In Memoriam – Jochem_Scheper