‘Back in the days’

Want aan alles komt een eind, zo ook aan het korfbalseizoen van 2015/2016. We denken terug aan een mooi seizoen waarin o.a. de D’s op het NK speelden en hier de vijfde plek wisten te bemachtigen. Ook denken we terug aan een lastig seizoen wat vooral voor het 1 e team van KV Heerenveen geldt. Het is nog niet zeker of het 1 e team een degradatie wedstrijd moet spelen op 4 juni a.s.. Als dit wel het geval blijkt te zijn, wordt het familietoernooi op andere tijden gespeeld zodat wij met zijn allen het 1 e team kunnen aanmoedigen. Dit hoeft jullie er dus niet van te weerhouden om een team op de been te brengen!

4 juni 2016

13:00 – 17:00 Familietoernooi

• Het team bestaat uit minimaal 8 spelers van alle leeftijden.
  • Één aanvoerder die ook andere wedstrijden fluit.
  • Naam van het team.
  • Wanneer je geen team op de been kan zetten kan je een mail sturen waardoor we jou bij een ander team kunnen plaatsen.

17:00 – 19:00 KVH menu

• Na afloop van het toernooi is het bekende KVH menu te verkrijgen.

19:00 – 21:00 Playbackshow

• Groter dan ooit, niet meer in de kantine maar in de sporthal!
  • Geef je naam, team en liedje door aan het onderstaande mailadres.

21:00 – eind Themafeest

• Doordat het familietoernooi en playbackshow in de geschiedenis altijd een groot zijn geweest is het thema van het feest na afloop van de playbackshow ‘back in the days’ !

Opgeven ?! Mail naar: nackvheerenveen@gmail.com.