Kleding-informatie

Jouw wedstrijdkleding is het visitekaartje van onze vereniging. Daarom zorgen we samen dat je er – als speler én als team – altijd goed op staat.

De vereniging hecht veel waarde aan een verzorgde uitstraling van de teams. Kwaliteit en uniformiteit in kleding is daar een belangrijk onderdeel van. Maar ook draagcomfort is natuurlijk belangrijk. Daarom is veel aandacht besteed aan het ontwerp van de kledinglijn.

De wedstrijdkleding is in beheer bij de vereniging en wordt regelmatig gecontroleerd op beschadiging en/of verkleuring. Losse naden worden professioneel gerepareerd en beschadigde of verkleurde shirts vernietigd. Ook vinden we het belangrijk dat de kleding goed past. Omdat de kleding van de vereniging is, kun je die op elk moment ruilen. Zo zorgen we samen dat elk team op elk moment ‘gekleed is voor de winst’.

Wedstrijdkleding

De vereniging verstrekt elk spelend lid passende wedstrijdkleding, bestaande uit een shirt en een rok of broek. Deze kleding ontvang je te leen en moet dus weer ingeleverd worden wanneer je (tijdelijk) stopt met spelen. Wees dus zuinig op je wedstrijdkleding.

Mocht de kleding niet meer passen of ben je iets kwijt geraakt, neem dan contact op met de kledingcommissie. Ook kun je gebruik maken van de zogenaamde ‘ruilmomenten’. Deze worden enkele keren per jaar gehouden en via de trainers gecommuniceerd.

Voor het vervangen van zoekgeraakte kleding wordt een bijdrage van € 10,- per kledingstuk in rekening gebracht. Het ruilen van kleding is kosteloos.

Bij het wedstrijdtenue horen zwarte sokken. Deze worden niet door de vereniging verstrekt. Je kunt dus je eigen merk en model bepalen, zolang ze maar zwart zijn. Desgewenst zijn zwarte sokken via de webshop (zie onder) verkrijgbaar.

Kleding en tassen in verenigingskleuren in de webshop

Via de button ‘webshop’ op de website van KV Heerenveen kunnen leden o.a. sokken, inschietshirts, trainingsjacks, – broeken en sporttassen met de kleuren en het logo van de vereniging bestellen. Ook is het mogelijk deze te laten bedrukken met eigen naam of initialen.

Twijfel je welke maat je zou moeten bestellen? Bij de vereniging zijn pas-sets aanwezig voor inschietshirts en trainingspakken. Wil je vooraf even passen, neem dan contact op met de kledingcommissie.

Bestellingen via de webshop worden afgehandeld door Muta Sport in Leeuwarden. Heb je dus vragen of is iets niet naar wens, neem dan contact met hen op via het contactformulier in de webshop. Kom je er met hen niet uit, laat het dan de sponsorcommissie even weten.

Contact

Neem voor vragen over kleding contact op via secretariaat@kv-heerenveen.nl. Of de kledingcommissie (Marrit en Tineke).