KNKV app en Sportlink

//KNKV app en Sportlink

De KNKV Wedstrijdzaken app – een must voor scheidsrechters, spelers, coaches èn ouders/verzorgers van jeugdleden!

Spelers, trainers en coaches zijn al bekend met de KNKV Wedstrijdzaken app; de volledige afhandeling van wedstrijden vindt er in plaats via het digitale wedstrijdformulier.

Voor spelers en ouders/verzorgers van spelers is de app handig omdat het een actueel overzicht van de te spelen wedstrijden geeft. Wedstrijdwijzigingen komen vanzelf voorbij (mits ze natuurlijk via Sportlink lopen). De app is niet alleen handig voor (ouders/verzorgers van) leden, maar ook niet meer weg te denken als het gaat over vrijwilligerstaken! Zorg er dus voor dat je de de app installeert op je telefoon!

Hoe kom je aan de app? Downloaden doe je vanuit de app of play store. Bij registratie meld je je aan met het mailadres waarop je in Sportlink (ledenadministratie) bekend bent. Weet je niet welk mailadres bekend is bij de ledenadministratie? Mail naar secretariaat@kv-heerenveen.nl. Dan helpt Ingrid je verder.