KV Heerenveen heeft vanavond (28 september) kennis genomen van de additionele maatregelen, die het kabinet heeft afgekondigd in de strijd tegen het coronavirus. Deze landelijke maatregelen gelden vanaf dinsdag 29 september 18.00 uur en zijn in elk geval voor de komende drie weken van kracht.

Enkele van de maatregelen om de verspreiding van het coronavirus terug te dringen: geen publiek bij sportwedstrijden en sportkantines dienen gesloten te blijven/worden. Duidelijke taal!

Wij roepen bij deze onze (ouders/verzorgers van) leden, trainers/coaches, vrijwilligers en fans op om hier per direct gehoor aan te geven. Dus niet alleen op zaterdagen tijdens wedstrijden, maar ook op trainingsavonden. In de praktijk komt dit, vooralsnog, neer op het volgende:

• Van ouders/verzorgers van jeugdleden vragen wij, net zoals voor de vakantie, de kinderen af te zetten bij het rode paaltje aan het begin van de accommodatie;
  • de sportkantine is gesloten! Ook voor vergaderingen, besprekingen, etc.;
  • verder blijven vooralsnog alle maatregelen, zoals beschreven in onze spelregels, van kracht. Kijk op onze Corona pagina.

Wij realiseren ons dat er veel vragen zijn m.b.t. de praktische uitwerking van de maatregelen. Deze hebben wij als club ook. Over de consequenties van het totaalpakket aan nieuwe maatregelen is het KNKV in overleg met NOC*NSF. Het KNKV komt zo spoedig mogelijk met een nadere reactie en aan de hand van die informatie komt het bestuur, in samenwerking met de Corona Werkgroep, van KV Heerenveen deze week met een verdere uitwerking.

Alleen samen kunnen we dit op een goede manier volbrengen; dus houd je aan de regels. Alvast bedankt!

#staysafe #stayfit #samenzijnwijkvheerenveen