D-Day!

Morgen staan er voor zowel senioren 1, 2 en 3 hele belangrijke wedstrijden op het programma.

Om 12.30 uur start KVH 3 tegen De Wâlden 3, die 1 punt boven ons derde staan. Bij winst neemt Heerenveen de koppositie over en heeft dan alles weer in eigen hand voor het kampioenschap.

Daarna, om 14.00 uur begint ons 2e met hun kampioenswedstrijd tegen Oranje Zwart 2, bij winst worden zij kampioen en promoveren naar de 1e klasse!

Als afsluiting om 15.30 uur de kraker in Overgangsklasse B, ons vlaggenschip tegen Wit-Blauw 1. De nummer 1 tegen nummer 2, en als ons eerste mee wil blijven doen in de strijd om het kampioenschap zal er gewonnen moeten worden.

Kortom, naast prachtig korfbalweer ook mooie wedstrijden met veel spanning die vragen om veel support! Tot morgen!