Afgelopen zaterdag was het dan zover, de Nederlands Kampioenschappen voor onze D1 en C1. Om 07.00 uur vertrok de bus met C1 en supporters richting Spijkenisse. Na helaas alle wedstrijden in de poule te hebben verloren, werd uiteindelijk de wedstrijd om 7e of 8e plek wél gewonnen, waardoor C1 als 7e is geëindigd.

D1 had een thuistoernooi, aangezien het NK voor de D-jeugd werd georganiseerd door KV Heerenveen. De eerste wedstrijd was meteen een spannende, die ging tussen de twee finalisten van de zaal, Fortuna en Heerenveen. In een erg spannende wedstrijd ging Fortuna er met de 6-5 winst vandoor. Door de tweede wedstrijd gelijk te spelen en de laatste wedstrijd met ruime cijfers te winnen, gingen we voor de 3e/4e plek.

De wedstrijd om de 3e/4e plek werd gespeeld tegen TOP uit Sassenheim. Ook dit werd een erg spannende wedstrijd, de ploegen waren aan elkaar gewaagd. In een gelijk opgaande strijd was het TOP die aan het langste eind trok, 9-10. Hierdoor eindigde D1 als 4e op het NK.

D1 en C1, wij zijn ontzettend trots op wat jullie dit seizoen hebben bereikt! En nu maar genieten van een welverdiende vakantie..