Op 5 december 2020 zijn de handtekeningen onder de officiële Akte van fusie gezet, zodat we nu voortaan officieel KV Heerenveen zijn. De eerste officiële Algemene Vergadering zal dan ook binnenkort een feit zijn.

Helaas hebben we dit jaar niet zoals gebruikelijk een algemene ledenvergadering kunnen organiseren in november/december. Toch wil het bestuur graag haar verantwoording afleggen aan de leden, samen het seizoen 2019/2020 evalueren en de  begroting voor seizoen 2020/2021 vaststellen.

Het bestuur is voornemens de Algemene Vergadering digitaal te laten plaatsvinden op maandag 18 januari 2021 om 20:00 uur via Microsoft Teams.

Het is niet nodig om zelf de beschikking te hebben over dit programma om mee te kunnen vergaderen. Een computer (laptop, tablet) met toegang tot het internet is voldoende om uitgenodigd te kunnen worden tot de digitale vergadering.

(Stemgerechtigde) leden die aanwezig willen zijn bij deze digitale vergadering dienen zich vooraf (uiterlijk zaterdag 16 januari 2021) aan te melden via secretariaat@kv-heerenveen.nl. De link naar de online vergadering zal dan uiterlijk zondag 17 januari 2021 verstuurd kunnen worden. Leden die wel graag mee willen vergaderen, maar geen toegang hebben tot het internet, kunnen zich ook melden bij het secretariaat. Het bestuur gaat dan proberen een mogelijke oplossing te vinden voor deze mensen.

De agenda voor de Algemene Vergadering, het verslag van de vergadering van 2019 en eventuele andere stukken, zullen een week voor de vergadering gedeeld worden.

Ook zullen we dan een korte handleiding meesturen van het gebruik van Microsoft Teams voor mensen die niet bekend zijn dit met dit programma.