Dit weekend heeft de klusgroep niet stil gezeten.

• De oude vaste korven voor de ondiepe grondpot zijn aangepast voor gebruik bij pupillen wedstrijden. Ze zijn 13 cm ingekort en de onderste ring is op de juiste hoogte geplaatst.
    Dus voortaan met vaste korven bij de pupillen spelen. Er liggen er 6 stuks op de bovenste liggers in het materialen hok.

• Er zijn 6 nieuwe 3,5 m palen aangeschaft inclusief 6 nieuwe voetplaten. Er zijn beschermkapjes aangebracht zodat ze niet verkeerd geplaatst kunnen worden op de zwarte of verzinkte (zilverkleurige) voetplaten. Zo zitten we weer wat ruimer in het materiaal.
  • Enkele loszittende of ontbrekende popnagels van de korf bevestiging aan de bovenzijde zijn vervangen. Indien jullie andere gebreken constateren, geef dit dan door aan leden van de klusgroep. Dan wordt het zo snel mogelijk hersteld.

M.vr.gr,

Cees , Gert.