Korfballers van KV Heerenveen,

De afgelopen jaren heeft ook onze sport een enorme ontwikkeling doorgemaakt. Het spel is sneller geworden en wordt nog steeds sneller, individuele duels in iedere functie worden belangrijker.
Fysiek optimaal in orde zijn is steeds meer een voorwaarde om ook als korfballer te groeien. We willen onze leden bewust maken van het belang van deze optimale fysieke fitheid en ondersteunen graag om hier buiten de gebruikelijke korfbaltraining aan te werken.
We zijn met Sport- & Lifestyle Center Balans (naast onze Sportaccommodatie) een samenwerking aangegaan waarvan al onze leden kunnen profiteren. De inhoud van de samenwerking bestaat in hoofdlijn uit:

• Altijd en onbeperkt sporten
  • Een specifieke korfbalbegeleiding met daarin de nadruk op functionele kracht, conditie en algemene fitheid
  • Een abonnement voor 12 maanden, per direct beginnen met sporten en pas vanaf september 2016 betalen
  • Een aantrekkelijke maandcontributie die afhangt van de belangstelling binnen KV Heerenveen:
    • van 1 t/m 10 deelnemers            € 32,50 p/mnd
    • van 11 t/m 20 deelnemers          € 25,00 p/mnd
    • van 21 t/m 30 deelnemers          € 22,50 p/mnd
    • meer dan 30 deelnemers             € 20,00 p/mnd

Hoe gaan we dit aanpakken?
Iedereen die gebruik wil maken van de mogelijkheden die deze samenwerking biedt kan dat zo snel mogelijk aan mij doorgeven: alle.welling@planet.nl.
Het zou mooi zijn als we vanaf de start al met meer dan 10 deelnemers zijn, we profiteren dan namelijk per direct van een heel mooie korting.
Je belangstelling doorgeven betekent nog geen verplichting. Ik zal iedereen na een week informeren over het aantal opgaves en de namen dan (na jullie goedkeuring) doorgeven aan Balans.
Als er na de start van deze regeling meer korfballers bijkomen dan wordt voor iedereen de maandcontributie aangepast.

Ik hoop op korte termijn op veel reacties! Lekker sportend de zomer door, fit aan het nieuwe seizoen beginnen en maximaal klaar zijn voor de zaalcompetitie!

Namens Bestuur KV Heerenveen,
Alle Welling