Het seizoen is gestart! En dat betekent dat we jullie hulp weer nodig hebben. We beginnen op 3 september met de KV Heerenveen dag. Vervolgens is op 10 september het eerste speelweekend.

De kantinediensten staan op dit moment open. Let op: iedereen ziet alle diensten, dus ook de reeds ingevulde. Jullie hebben t/m vrijdag 2 september a.s. de tijd om je aan te melden, daarna gooien we de boel weer dicht en wijzen we mensen definitief aan. (Hoe ook alweer? Open de app, ga naar Persoonlijk>Programma en kies de betreffende dienst. Klik op het plusje om je in te schrijven.)

Heb je vragen of werkt de app niet (mee)? Mail vrijwilligers@kv-heerenveen.nl.

Alvast ontzettend bedankt voor de medewerking en wat hebben we ontzettend veel zin om elkaar weer te ontmoeten in en rond het veld ?

Met sportieve groet,
De dames van de Vrijwilligers Commissie