Morgenavond om 18.00 uur kan KV Heerenveen in Groningen, tegen De Parabool, kampioen worden. Dat dit al 3 wedstrijden voor het einde van de competitie kan gebeuren is fantastisch, maar “planning technisch” een uitdaging. Het 2de en het 3de strijden namelijk nog tegen degradatie en die wedstrijden worden ook op avond, in respectievelijk Noordwolde (18.55 uur) en Amsterdam (20.25 uur), gespeeld.

Daarom is er besloten dat het mogelijke kampioenschap van KV Heerenveen 1 niet morgen gevierd wordt, maar tijdens de laatste thuiswedstrijd van dit zaalseizoen en wel op zaterdag 17 februari as. Volgende week dus!
Er wordt dan om 19.00 uur aangetreden tegen Quick’21 1 (mocht het 1e morgen niet winnen dan is dit de 2de kans op het kampioenschap).

We roepen iedereen natuurlijk wel op om naar Groningen af te reizen om het 1e naar het kampioenschap te schreeuwen! De wedstrijd wordt gespeeld op het terrein van de ACLO (Paddeboel), Blauwborgje 16 in Groningen. Er zijn meerdere hallen in dit complex dus volg de bordjes “Struikhal”.

TOT MORGEN!