Kampioenswedstrijd senioren 1

Komende zaterdag (15 juni) speelt ons 1e team om 15.30 uur bij en tegen de Hoeve. Bij winst halen we het kampioenschap binnen en volgt voor het eerst in de geschiedenis van KV Heerenveen promotie naar de Hoofdklasse!

Het zou fantastisch zijn om als vereniging massaal achter het team te gaan staan en ze alle steun te geven die ze deze wedstrijd kunnen gebruiken, kom dus allemaal naar de Hoeve!!!

Uiteraard hopen we op een positief resultaat. Na afloop van de wedstrijd zal in dat geval onze eigen kantine open zijn om daar op informele wijze het kampioenschap te vieren. Iedereen is hier van harte welkom!!!

P.S. in verband met gebruik van de sporthal door Nieuweschoot is de eindtijd van het mogelijke kampioensfeest rond 23.00 uur.