Spelers, trainers en coaches zijn al bekend met de KNKV Wedstrijdzaken app; de volledige afhandeling van wedstrijden vindt er in plaats (Mobiele Digitale Wedstrijdformulier)

Voor spelers en ouders/verzorgers van spelers is de app handig omdat het een actueel overzicht van de te spelen wedstrijden geeft. Wedstrijdwijzigingen komen van zelf voorbij (mits ze natuurlijk via Sportlink lopen). De app is niet alleen handig voor (ouders/verzorgers) van leden, maar vanaf komend seizoen ook niet meer weg te denken als het gaat over vrijwilligerstaken! Zorg er dus voor dat je de de app installeert op je telefoon en/of app zodat je alvast voorbereid bent voor komend seizoen.

Hoe kom je aan de app? Downloaden doe je in de app of play store, en bij registratie meld je je aan met het mailadres waarop je in Sportlink (ledenadministratie) bekend bent. Weet je niet welk mailadres bekend is bij de ledenadministratie? Mail dan naar secretariaat@kv-heerenveen.nl. Dan helpt Ingrid je verder.

De komende weken gaan we meer berichten plaatsen over hoe de app werkt met betrekking tot de vrijwilligerstaken binnen de club. Hoe deze berichtgeving dus goed in de gaten!