Zoals eerder aangegeven is de KNKV Wedstrijdzaken app een must voor scheidsrechters, spelers, coaches èn ouders/verzorgers van jeugdleden. Voor spelers en ouders/verzorgers van spelers is de app handig omdat het een actueel overzicht van de te spelen wedstrijden geeft. Wedstrijdwijzigingen komen van zelf voorbij (mits ze natuurlijk via Sportlink lopen). De app is niet alleen handig voor (ouders/verzorgers) van leden, maar vanaf komend seizoen ook niet meer weg te denken als het gaat over vrijwilligerstaken! Zorg er dus voor dat je de de app installeert op je telefoon en/of app zodat je alvast voorbereid bent voor komend seizoen.

Wat gaan we doen? Uiteindelijk is het de bedoeling dat de app gebruikt wordt voor vele doeleinden, maar met name voor de administratie en planning rondom de vrijwilligerstaken. Het doorvoeren van deze verandering zal gefaseerd worden uitgevoerd. Gefaseerd in het aantal taken, maar ook in de mogelijkheden die de app biedt. De kantine diensten worden bijvoorbeeld wel in de app toegewezen aan vrijwilligers, maar inschrijven en ruilen via de app is nog niet mogelijk. In een later stadium zal dit zeker wel het geval zijn.

Als je de app nog niet geïnstalleerd hebt, verzoeken we je dat zo spoedig mogelijk alsnog te doen. Downloaden doe je in de app of play store, en bij registratie meld je je aan met het mailadres waarop je in Sportlink (ledenadministratie) bekend bent. Weet je niet welk mailadres bekend is bij de ledenadministratie? Mail dan naar secretariaat@kv-heerenveen.nl. Dan helpt Ingrid je verder.

Waar vind je de vrijwilligerstaken waarvoor je ingedeeld bent? In jouw programma vind je niet alleen de wedstrijden van het team waarin je (zoon/dochter) speelt, maar straks dus ook de taken waarvoor je ingedeeld bent. Spelers worden ingedeeld op persoonlijke titel. Ouders/verzorgers van jeugdleden op naam van hun zoon/dochter.