Maandag 16 mei a.s. is het zover. In de namiddag en avond organiseert de actiecommissie van KV Heerenveen van 17.30 tot 20.30 uur de KV Heerenveen – Koekactie.
Wij verwachten dat iedereen deze avond aanwezig is. Door met elkaar de schouders eronder zetten maken we de KV Heerenveen – Koekactie tot een groot succes. Bij het plannen van de datum voor de KV Heerenveen – Koekactie is zoveel mogelijk rekening gehouden met schoolvakanties, toetsweken en schoolexcursies.

Praktische informatie

Tijdens de KV Heerenveen – Koekactie proberen de leden (vanaf de E pupillen) van KV Heerenveen zoveel mogelijk reepkoeken te verkopen.

• De verkoopprijs van een reepkoek tijdens de KV Heerenveen – Koekactie is €2,50 per stuk en twee reepkoeken voor €4,00. Betaling via een QR code behoort ook tot de mogelijkheden.
  • De KV Heerenveen – Koekactie begint om 17.30 uur en duurt tot uiterlijk 20.30 uur. De E-pupillen helpen tot uiterlijk 19.30 uur.
  • Alle jeugd en seniorenleden en trainers en/of coaches worden om 17.30 uur verwacht op het vooraf aangegeven verzamelpunt.
  • Informatie omtrent de verzamelpunten, de indeling per wijk en de begeleiders vind je HIER.
  • Op maandag 16 mei a.s. vinden er voor de jeugd en senioren géén trainingen plaats.

Ook onze F pupillen en Kangoeroes kunnen hun steentje bijdragen aan de koekactie

• Wij vinden onze F pupillen en Kangoeroes nog wat te jong om mee te lopen met de koekactie. Wel willen wij onze jongste toppers de gelegenheid geven om ook hun steentje bij te dragen aan de koekactie.
  • Woensdag 11 mei a.s. na afloop van de training krijgen alle F pupillen en Kangoeroes een INTEKENLIJST mee, om vervolgens hun ouders, opa’s en oma’s, ooms en tantes en andere kennissen te vragen of zij 1 of meer koeken willen kopen van KV Heerenveen.
  • Woensdag 18 mei a.s. na afloop van de training krijgen de F pupillen de verkochte koeken mee, en kunnen het opgebrachte geld inleveren.

Wij zijn KV Heerenveen

• Een ieder die meehelpt verzoeken we om tijdens de KV Heerenveen – Koekactie een trainingsjack en/of inschietshirt van KV Heerenveen aan te doen.
  • Op maandag 16 mei a.s. verwachten we dat alle leden meehelpen.
  • Trainers/ coaches worden verwacht aanwezig te zijn om het eigen team te begeleiden.
  • Van de senioren en de junioren wordt verwacht dat zij de aanwezige jeugdleden ook begeleiden tijdens de verkoop van de koeken.
  • Wij doen het vriendelijk verzoek aan de ouders/ verzorgers van onze E pupillen om mee te lopen met de KV Heerenveen – Koekactie als extra begeleiding.

Met vriendelijke groet,

Aafke, Sieta, Trynke en Hinne-Jan