Vandaag, 2 november 2020, is er een e-mail verstuurd aan alle stemgerechtigde leden van KV Heerenveen (dat zijn alle leden die op 1 juli 2020 15 jaar of ouder waren), i.v.m. het formeel kunnen afronden van de voorgenomen fusie van KV De Driehoek en KV Blauw Wit tot KV Heerenveen. Uiteraard zijn we hierbij afhankelijk van een correcte (e-mail)administratie.

Heb je deze e-mail niet ontvangen, terwijl je wél stemgerechtigd lid van KV Heerenveen bent, stuur dan zo spoedig mogelijk een bericht naar secretariaat@kv-heerenveen.nl. Zodat de mailing alsnog naar het juiste e-mailadres verzonden wordt.

LET OP: De termijn om op de mailing van 2 november 2020 te kunnen reageren sluit op 15 november 2020. Reageer je niet tijdig, dan wordt ervan uitgegaan dat je instemt met de fusie.

De besturen van KV Blauw Wit en KV De Driehoek