Op maandag 27 januari is een grote vertegenwoordiging vanuit het bestuur, de jeugdcommissie, trainers en adviseurs bij elkaar gekomen om over beleidszaken mee te denken. Aanleiding was dat we graag een stap willen maken om tot gerichte beleidsplannen te komen. Onderwerpen die besproken zijn betreffen o.a.:

• Wat is een passende ambitie voor KV Heerenveen?
  • Hoe brengen we onze talentvolle jeugd richting selectie en wat is daar voor nodig?
  • Op welke wijze blijven we de juiste balans vinden tussen topkorfbal, wedstrijdkorfbal en breedtekorfbal?

Uit deze bijeenkomst is het idee ontstaan om een te komen tot een ‘Plan 2025’ voor KV Heerenveen. Een team enthousiaste deelnemers gaat aan de slag met de invulling, waarna het plan als basis dient voor technische beleidsplannen voor zowel jeugd als senioren.

We willen graag een zo breed mogelijke afspiegeling van de vereniging mee laten denken over onze toekomst. Vind je dit leuk en wil je ook je bijdrage leveren? Meld je dan aan om mee te werken aan ‘Plan 2025’ via korfbalzaken@kv-heerenveen.nl