KV Heerenveen vraagt iedereen: spaar Jeugd Sponsor Munten voor onze club!

Dit jaar zijn we ingeloot om mee te doen aan de Poiesz Jeugd Sponsor Actie! Hier zijn we natuurlijk heel erg blij mee.

We willen graag een leuk bedrag binnen halen voor de vereniging. Wij moedigen daarom iedereen aan om hun boodschappen te doen bij Poiesz en Jeugd Sponsor Munten te sparen. Door de munten in de koker te stoppen van KV HEERENVEEN bij de Poiesz supermarkt in HEERENVEEN helpt u al mee. U kunt de munten ook in de kantine van KVH inleveren.Het is natuurlijk ook mogelijk om de munten bij een andere vestiging mee te nemen of familieleden te vragen om hun munten mee te nemen!

Hoe meer Jeugd Sponsor Munten in de koker worden gestopt van KV HEERENVEEN, hoe meer sponsorgeld aan het eind van de actie door Poiesz supermarkten wordt uitgekeerd. Het sponsorgeld komt ten goede aan de jeugd van onze vereniging!

Jeugd Sponsor Munten krijgt u gratis bij de kassa van alle Poiesz supermarkten. Ook zijn er producten waarbij u extra munten krijgt.

De Jeugd Sponsor Actie loopt van maandag 11 februari t/m 7 april 2019 bij Poiesz supermarkten.

In de week van 11 tot 16 maart staat er een promotiekraam van onze vereniging in de winkel. Op 16 maart mogen we KV HEERENVEEN promoten door een aantal leden persoonlijk de muntjes te laten ontvangen in het Poieszfiliaal. Ook buiten op het terrein zullen we een leuke activiteit ter promotie organiseren. We kunnen je hulp goed gebruiken, laat het ons weten!

Hinne Jan, Sieta, Alie en Maria