Met Rabo ClubSupport investeert de Rabobank, als coöperatieve bank, een deel van de winst in lokale clubs en verenigingen. Rabobank Heerenveen-Zuidoost Friesland stelt dit jaar € 200.000,- beschikbaar.

Hoe wij als verenigingen in aanmerking komen voor een bijdrage? Daar hebben we de hulp van iedereen die KV Heerenveen een warm hart toedraagt en lid van de Rabobank is voor nodig! Het is eigenlijk heel simpel: breng vanaf heden, via deze site, je stem uit op KV Heerenveen en je hebt een bijdrage voor ons binnengehaald. Hoe meer stemmen, hoe hoger de uiteindelijke bijdrage.
Één voorwaarde: je moet dus naast klant óók lid zijn van de Rabobank. Ben je nog geen lid, dan kun je dat gemakkelijk, en zonder bijkomende kosten via deze link worden. Het maakt niet uit bij welke Rabobank in Nederland je bent aangesloten. Opa’s, tantes, vrienden en collega’s die niet in Heerenveen e.o. wonen kunnen dus gewoon hun stem op KV Heerenveen uitbrengen. Dus zeg het voort, zeg het voort!

Resumé >

• Alleen leden van de Rabobank kunnen stemmen.
  • Jouw stem is pas geldig als je ze alle 5 hebt uitgebracht.
  • Je kunt maximaal 2 stemmen uitbrengen op 1 vereniging/stichting! Stem dus in ieder geval 2 keer op KV Heerenveen.
  • Jouw unieke stemcode onthoudt op welke vereniging/stichting je je stem(men) hebt uitgebracht.
  • Tot en met 11 oktober 2019 kun je je stem uitbrengen of wijzigen.

De persoonlijke stemcode krijg je per post of per e-mail. Ben je met meerdere personen uitgenodigd op één e-mailadres of postadres, dan heeft elke persoon een eigen stemcode ontvangen om te kunnen stemmen!

Weet je niet op wie je nog meer kunt / wilt stemmen? Dan hebben wij wel 2 suggesties: Tennisvereniging Oranjewoud en Stichting Skûtsje Gerben van Manen.