In goed overleg hebben Ralph de Vries en het bestuur besloten om de samenwerking voor wat betreft het hoofdtrainerschap van onze vereniging te beëindigen per einde seizoen. Ralph heeft dan twee seizoenen deze taak vervuld. Op het veld heeft dit afgelopen seizoen geresulteerd in het kampioenschap en promotie naar de hoofdklasse. In de zaal is vorig jaar lang meegedaan om het kampioenschap. Na 2 jaar is de gezamenlijke conclusie dat het in het belang van de vereniging is op zoek te gaan naar nieuwe impulsen. Ralph blijft met volle motivatie tot het einde van het seizoen aan, waarin handhaving in beide competities de doelstelling is. Het bestuur gaat samen met adviseurs en de spelersraad op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer, waarna ook de rest van de staf voor de selectie ingevuld zal worden.