#wemogenweer
Op 5 mei zijn de (aangepaste) trainingen weer gestart. Kinderen en jongeren t/m 18 jaar mochten eerst, de selectie heeft vorige week weer getraind en vanaf deze week staan ook de overige senioren teams op het veld.

Uitgangspunt bij het opstarten van de activiteiten zijn de regels zoals gesteld door het kabinet en vertaald zijn naar sport(specifiek)protocollen van NOC*NSF en het KNKV. Daar kunnen en willen wij niet van afwijken. Zoals de meeste (ouders/verzorgers van) leden al hebben ervaren hebben we een aangepaste rij- en looprichting en hanteren we een strak doordraaischema met 3 velden (20 min. per veld). Dit doen we o.a. om te voorkomen dat:

• mensen elkaar moeten passeren binnen 1,5 meter;
  • er (veel) gelijktijdig verkeer van komende en vertrekkende personen is;
  • materialen door veel verschillende mensen aangeraakt worden.

Wil je de protocollen nalezen? Kijk dan hier voor het:

Met betrekking tot onze eigen accommodatie vind je hier belangrijke informatie:

Communicatie m.b.t. de trainingsactiviteiten gaat via de trainers/coaches.
*Deze week is er een afwijkend schema i.v.m. (het niet trainen op) Hemelvaartsdag.

#samenzijnwijkvheerenveen
De afgelopen 2 weken heeft de Corona werkgroep, met ondersteuning van een aantal (benaderde) vrijwilligers de trainingsavonden in goede banen geleid. We merken dat, met name door het weer mogen trainen van de senioren, de avonden wat lang worden voor de huidige groep vrijwilligers.
Wil jij ook eens meedraaien in ons schema? Meld je dan aan. Dit kan via de mail: secretariaat@kv-heerenveen.nl. Alvast bedankt!

#staysafe
We willen nogmaals benadrukken dat het KV Heerenveen terrein alleen toegankelijk is voor de sporters, trainers, CoCo’s en aangewezen vrijwilligers die op dat moment moeten trainen, training geven of dienst hebben.
Alle voorzieningen op het terrein zijn verder gesloten, niet alleen tijdens trainingen, maar gedurende de hele week. Let op: dit geldt dus ook voor commissies die willen vergaderen (doe dit online, net zoals het bestuur) en/of mensen die een sleutel hebben van de accommodatie.
Heb je hierover vragen? Mail secretariaat@kv-heerenveen.nl.

Het bestuur en de Corona werkgroep