BUSREIS
De bus voor 50 personen zit vol, maar we zijn aan het kijken of er een grotere bus (60 personen) ingezet kan worden. Als dat zo is dan zijn er nog een paar plekjes vrij. Informeer even bij Ingrid vd Laan of je nog mee kunt: heerenveen@knkv.net.
De bus vertrekt hoogstwaarschijnlijk om 8.30 uur. Iedereen die zich opgegeven heeft krijgt hier nog een mail over.

TOERNOOI
Unitas is de organisator van het toernooi morgen, maar niet zo scheutig met informatie. Er is wel een soort van Livestream voor de thuisblijvers, dus dat is top! Alles wat we verder weten komt van hun site en staat onderstaand:

Komende zaterdag is het dan zover. Unitas/Perspectief organiseert het eindtoernooi voor de C-jeugd 1e klasse in sportcomplex De Sypel in Harderwijk.
De ploegen die zich geplaatst hebben voor dit toernooi zijn:

Poule A: Heerenveen C1, Albatros C1, Antilopen/Lancyr Deelen C1, Nieuwerkerk C1
Poule B: Valto C1, KVS/Maritiem C1, Fortissimo C1, Vitesse (Ba) C1

Om 10.40 uur zullen de ploegen worden voorgesteld en om 11.00 start ronde 1 in Sypel 1 Heerenveen C1 tegen Albatros C1 en in Sypel 2 Antilopen/Lancyr Deelen C1 tegen Nieuwerkerk C1.

Wij hopen op een hele mooie en sportieve korfbaldag met veel leuke korfbalwedstrijden.

Voor de thuisblijvers, we gaan proberen zoveel mogelijk wedstrijden live aan te bieden via Youtube. Houd hiervoor ons Youtube kanaal  in de gaten. Tot zaterdag!