Het is weer zover, het is deze week (3 tot en met 11 oktober) ‘De week van de scheidsrechter’! Om onze waardering te tonen aan al die actieve scheidsrechter, of het nu jeugd-, vereniging en/of bondscheidsrechters zijn; iedereen is belangrijk!
Daarom ontvangen alle scheidsrechters die deze week (woensdag, donderdag en zaterdag) actief zijn een lekkere gezonde smoothie.

Via deze weg wil de Arbitrage Commissie van KV Heerenveen ook waardering uitspreken voor de KNKV-scheidsrechters van onze club. Deze scheidsrechters fluiten/beoordelen voor het KNKV en verdienen daarmee punten en voorkomen een boete of verdienen geld voor KV Heerenveen. Digitale ovatie voor: Edwin van de Linde, Johan Pool, Klaas Scholte, Jan Tiemersma, Jorke Visser, Alle Welling, Suleyman Yildirim!

Wil je ook graag je steentje bijdragen? Meld je bij de Arbitrage Commissie, via vrijwilligers@kv-heerenveen.nl.

#waarommoeilijkdoenalshetsamenkan #samenzijnwijkvheerenveen #scheidsbedankt #gezondesmoothie