Beste leden en ouders,
Op dinsdag 19 April 2016 is er weer de jaarlijks terugkerende koekactie van KV Heerenveen!

Wij verwachten dan ook dat iedereen deze avond zijn of haar steentje bijdraagt, om er samen wederom een geslaagde actie van te maken!
“Om onze club financieel gezond te houden is een koekactie noodzakelijk”

– Op deze avond zullen er geen trainingen plaatsvinden i.v.m. deze actie!
– Tijdens de Koekactie worden alle E Pupillen tot en met de Senioren verwacht om te helpen.
– De Koekactie begint om 17.30 uur en duurt tot uiterlijk 20.30 uur. (De E pupillen lopen tot uiterlijk 19.30 uur).
– Alle jeugd en senioren leden worden om 17.30 uur verwacht op het vooraf aangegeven verzamelpunt.
– Trainers en coaches worden verwacht aanwezig te zijn bij zijn of haar jeugdploegje.
– Van de trainers/ coaches, senioren en de oudere jeugd (A1) wordt verwacht dat zij het aanwezige jeugdteam begeleiden tijdens de verkoop van de koeken.
– Ouders die mee willen helpen tijdens de koekactie zijn van harte welkom!

Om ook Katlijk en Mildam goed te kunnen bemannen is er besloten om o.a. alle dames van de B2 over beide wijken te verdelen. Aangevuld met Jitske v.d. Honing (C2) en een aantal senioren leden.

Wij willen met name onze jeugdleden vragen om tijdens de koekactie zijn of haar trainingsjack en/of inschietshirt aan te doen.
Dan kunnen de mensen duidelijk zien van welke vereniging wij zijn. En tevens is het direct een stukje reclame voor onze mooie vereniging!
De prijs van een koek: 1 voor €2,50 en 2 voor €4,00.

Informatie omtrent de verzamelpunten en wie waar is ingedeeld wordt gepubliceerd via de mail, trainers/coaches, website, facebook en twitter. Tevens vindt u e.e.a. in de bijlage!
Laten we met elkaar de schouders er onder zetten om samen weer een mooi bedrag binnen te halen voor onze vereniging.
Het jeugdteam dat de meeste koeken verkoopt krijgt in ieder geval een eervolle vermelding op de website/Facebook/Twitter en wie weet…. wel een presentje!

Alvast bedankt voor de medewerking…

Namens de KAC (Koekactiecommissie)
Hinne-Jan Kootstra. Tel: 06-44436086.

Wijk indelingen Koekactie 2016 pdf