KV Heerenveen heeft op 3 februari jl., vol trots, de nieuwe kledinglijn gepresenteerd. De kledinglijn is mogelijk gemaakt door een mooie samenwerking met hoofdsponsor Hoekstra Installatietechniek en kledingsponsors Muta Sport en Korfbaltotaal.
Piet Doorn, bedrijfsleider bij Hoekstra Installatietechniek, was aanwezig bij de presentatie en onder de indruk van de nieuwe lijn.

Naast trainingspakken en inschietshirt zijn er ook nieuwe wedstrijdbroekjes en -rokjes gelanceerd. Bij de selectie staat de naam van onze vertrouwde partner in fysiotherapie erop: Fitaal. De samenwerking met Fitaal, voorheen Tigra, gaat al jaren terug. Voor de selectie is er een inloopspreekuur en daarnaast kunnen al onze leden, bij blessures, op een laagdrempelige manier terecht.

De nieuwe kledinglijn is binnenkort beschikbaar voor alle leden van KV Heerenveen en is te bestellen (voor wie dat nog niet gedaan heeft) in de webshop.

KV Heerenveen is ontzettend dankbaar voor de steun van Hoekstra Installatietechniek, Muta Sport, Korfbaltotaal en Fitaal. Mede dankzij deze sponsoren hebben we een herkenbare lijn neergezet, waar we nog jaren mee vooruit kunnen.