Al onze (breedtesport)wedstrijden moet worden voorzien van scheidsrechters. Spelende leden worden geacht één of meerdere wedstrijden per seizoen te fluiten. De Jeugdcommissie deelt de jeugdwedstrijden in, de Scheidsrechterscommissie de senioren. Bij Wedstrijdkorfbalwedstrijden wordt een scheidsrechter ingedeeld door het KNKV.

Bij het indelen wordt zoveel mogelijk rekening gehouden met coaching en eigen wedstrijden. Past het moment jou toch niet? Ruil dan zelf met iemand die op een ander moment ingedeeld is. Een wijziging graag doorgeven via jckvheerenveen@gmail.com of via whatsapp aan de coordinator.

Het KNKV heeft een app beschikbaar gesteld die Sportlink vervangt: KNKV Wedstrijdzaken. Deze app moet gebruikt worden om de stand in te geven van wedstrijden. Daarnaast wordt iedere ingedeeld scheidsrechter gekoppeld aan de te fluiten wedstrijd zodat deze wedstrijden het eigen programma beschikbaar komt.