Met Rabo ClubSupport investeert de Rabobank, als coöperatieve bank, een deel van de winst in lokale clubs en verenigingen. Rabobank Heerenveen-Zuidoost Friesland stelt dit jaar € 200.000,- beschikbaar.

Hoe wij als verenigingen in aanmerking komen voor een bijdrage? Daar hebben we de hulp van iedereen die KV Heerenveen een warm hart toedraagt voor nodig! Het is eigenlijk heel simpel: breng vanaf 27 september as., via de speciale website, je stem uit op KV Heerenveen en je hebt een bijdrage voor ons binnengehaald. Hoe meer stemmen, hoe hoger de uiteindelijke bijdrage.
Één voorwaarde: je moet naast klant óók lid zijn van de Rabobank. Ben je nog geen lid, dan kun je dat gemakkelijk, en zonder bijkomende kosten via deze link worden.

We laten jullie op 27 september weten op welke website je je stem uit kunt brengen! De stemperiode loopt van 27 september tot en met 11 oktober 2019.