Maandagavond 13 juni organiseren wij een eerste bijeenkomst waarin we gaan nadenken over de toekomst van onze vereniging. Het wordt een hartstikke leuke en interactieve avond, waarin we met elkaar nadenken over vragen als “Hoe zorgen we dat prestatie en plezier goed samen gaan?”, “Wat maakt dat jij je thuis en welkom voelt bij onze vereniging?”

Op het sportieve vlak doen we het goed. We hebben een mooie jeugdafdeling. Veel KVH-ers zetten zich iedere week in om trainingen te verzorgen, wedstrijden te leiden, te coachen en nog veel meer. Toch hebben we ook uitdagingen: het vinden van voldoende mensen om alle taken binnen de club te vervullen wordt ook voor ons steeds lastiger. Om ook in de toekomst een bruisende vereniging te blijven willen we graag samen met (ouders van) onze leden kennis en ideeën ophalen hoe wij samen die mooie vereniging kunnen blijven. We willen graag persoonlijk van jou horen: Wat vind jij belangrijk en wat zie je graag terug bij KVH voor jezelf en/of voor jouw kind? Wat willen we bereiken? Hoe gaan we met elkaar om? Welke uitstraling willen we hebben? Gaan we voor plezier? Resultaat? Of gaat dit samen? Hoe zorgen we dat we ons echt ‘thuis’ voelen bij KVH en/of in de kantine?

Samen met Job van Eunen (“De gelukkige vereniging”, zie KNKV Magazine – De gelukkige vereniging) gaan we met elkaar in gesprek over wat onze vereniging uniek maakt en hoe we samen de toekomst van KV Heerenveen kunnen maken.

De kantine is open vanaf 19.45 uur, het programma start om 20.00 uur en we sluiten om 21.30 uur af met een hapje en drankje.

Denk jij mee over de toekomst van onze club? We ontmoeten je graag op 13 juni! Aanmelden kan hier.

Met sportieve groet,
Mede namens het bestuur van KVH,
Nico Punter en Mathijs Rutten