Heerenveen, 27 mei – Op zaterdag 18 juni a.s. organiseert Korfbalvereniging Heerenveen weer de jaarlijkse rommelmarkt in Mildam. Op sportcomplex De Wissel in Mildam gaat de markt om 9.30 uur open en is iedereen van harte welkom.

“Na een aantal jaren de rommelmarkt in augustus te hebben georganiseerd, zijn we dit jaar weer in juni te vinden op het parkeerterrein van Sportpark De Wissel te Mildam. In dat weekend vindt ook het Zomerfeest Katlijk/Mildam plaats, dus dubbel feest dit jaar.” aldus een van de organisatoren Ingrid van der Laan.

De rommelmarkt blijft onverminderd populair, dat blijkt wel weer aan het aantal bezoeker vorig jaar. Ook dit jaar worden alle opgehaalde spullen zorgvuldig gesorteerd zodat het een overzichtelijk terrein is. De (ex)leden van de korfbalvereniging staan met enthousiasme klaar om de spullen te verkopen om zo de inhoud van de clubkas te vergroten.

De markt gaat open op zaterdag 18 juni om 9.30 uur en zal ongeveer tot het middaguur duren. Mogen we u ook verwelkomen op die ochtend? Ook staat de koffie voor u klaar.