We hebben jullie hulp weer nodig! Vanaf 14 mei zijn er nog 5 speelweekenden en een enkele doordeweekse wedstrijd. Ondank dat onze hal nog gebruikt wordt voor noodopvang van Oekraïense vluchtelingen kunnen we wel van meer ruimtes gebruik maken. O.a. de kantine! Wel vragen we rekening te houden met eventuele (in de hal) aanwezige vluchtelingen.

De kantinediensten staan op dit moment open. Let op: iedereen ziet alle diensten, dus ook de reeds ingevulde. Jullie hebben t/m woensdag 11 mei a.s. de tijd om je aan te melden, daarna gooien we de boel weer dicht en wijzen we mensen definitief aan.
(Hoe ook alweer? Open de app, ga naar Persoonlijk>Programma en kies de betreffende dienst. Klik op het plusje om je in te schrijven.)

Heb je vragen of werkt de app niet mee? Mail vrijwilligers@kv-heerenveen.nl.

Alvast ontzettend bedankt voor de medewerking en wat hebben we ontzettend veel zin om elkaar weer te ontmoeten in en rond het veld ?

Met sportieve groet,

De dames van de Vrijwilligers Commissie

O ja, houd je van puzzelen? We hebben nog hulp nodig dus meld je bij ons en we hebben vast een leuke taak ?