Marco van Vilsteren (21) versterkt vanaf het seizoen 2024-2025 de selectie van KV Heerenveen. Marco heeft inmiddels kennis gemaakt met de groep en heeft daar een goed gevoel aan overgehouden.” Ik denk dat ik door deze stap nieuwe mogelijkheden krijg om mezelf verder te ontwikkelen”.

Marco heeft zijn roots bij Mid-Fryslân/Redurisk en heeft zich daar ontwikkeld tot een sterke allround korfballer. Een plek in de selectie van KV Heerenveen betekent voor hem extra trainingsintensiteit en een mooie strijd in een sterke maar overwegend jeugdige spelersgroep.

Bij Heerenveen komt Marco als hoofdtrainer clubgenoot Peter Tolsma tegen. De technische staf wordt naast Peter en Alle Welling voor het nieuwe seizoen uitgebreid met Gert Draaisma en Gerard Plantinga.

Namens de hele vereniging alvast een warm welkom en wij denken dat het Friese shirt met pompeblêden je goed zal staan.

Bestuur KV Heerenveen

Foto: Lucas Dries