Zaterdag 22 april start de tweede helft van de veldcompetitie en dat betekent ook dat we weer barbezetting nodig hebben. Alle diensten staan op dit moment open! Let op: iedereen ziet alle diensten, dus ook die al (deels) ingevuld zijn. Aan de rondjes naast het begintijdstip zie je hoeveel plaats er nog is. Is het rondje helemaal groen dan is de dienst voorzien. Staat er een groen vinkje in dan is het een dienst die je zelf draait.
Ieder (ouder/verzorger van een) spelend draait 3 tot 5 vrijwilligersdiensten per seizoen (veld en zaal).

Jullie hebben t/m dinsdag 18 april a.s. de tijd om je aan te melden, daarna gooien we de boel weer dicht en wijzen we mensen die zich nog niet (voldoende) hebben ingeschreven aan.
(Hoe ook alweer? Open de app, ga naar Persoonlijk>Programma en kies de betreffende dienst. Klik op het plusje om je in te schrijven.)

Werkt de app niet mee? Log eens uit en daarna weer in. Lukt het nog steeds niet of heb je vragen? Mail vrijwilligers@kv-heerenveen.nl.

Alvast ontzettend bedankt voor de medewerking!