Dinsdag 18 april a.s. is het weer zover. In de namiddag en avond organiseert de actiecommissie van KV Heerenveen van 17.30 tot 20.30 uur de KV Heerenveen koekactie. Wij verwachten dat iedereen deze avond aanwezig is. Door met elkaar de schouders eronder zetten maken we de koekactie weer tot een groot succes.

Tijdens de koekactie proberen de leden (vanaf de E pupillen) van KV Heerenveen zoveel mogelijk reepkoeken te verkopen. De verkoopprijs van een reepkoek is €2,50 per stuk en twee reepkoeken voor €4,00. Betaling via een QR code behoort ook tot de mogelijkheden.

We beginnen om 17.30 uur en lopen tot uiterlijk 20.30 uur. De E-pupillen helpen tot uiterlijk 19.30 uur. Alle leden en trainers en/of coaches worden om 17.30 uur verwacht op het vooraf aangegeven verzamelpunt. Informatie omtrent de verzamelpunten, de indeling per wijk en de begeleiders volgt via de appgroepen.

Van de senioren die niet als coach of trainer mee lopen verwachten wij dat er per team een intekenlijst wordt ingevuld.

F-pupillen en Kangoeroes

• Wij vinden onze F pupillen en Kangoeroes nog wat te jong om mee te lopen met de koekactie. Wel willen wij onze jongste toppers de gelegenheid geven om ook hun steentje bij te dragen aan de koekactie.
  • Woensdag 5 april a.s. na afloop van de training, krijgen alle F-pupillen en Kangoeroes een intekenlijst mee, om vervolgens hun ouders, opa’s en oma’s, ooms en tantes, kennissen, etc. te vragen of zij koeken willen kopen.
  • Woensdag 19 april a.s. na afloop van de training krijgen de F-pupillen de verkochte koeken mee, en kunnen het opgebrachte geld inleveren (dit kan ook via een tikkie vooraf bij het doorgeven van de aantallen).

Met vriendelijke groet,

Aafke, Sieta, Trynke en Hinne-Jan