Wij zijn dringend op zoek naar jou, maar hebben je nog niet gevonden… We hebben JOU namelijk ook nodig om van KVH de leukste, gezelligste en best draaiende club te maken!

• Zit er iets voor je tussen bij de vacatures (kijk hier)? Laat het weten via vrijwilligers@kv-heerenveen.nl of 06-46203011 (Kerry). Een berichtje is genoeg, geen ingewikkelde sollicitatieprocedures.
  • Wil je eerst een keer sfeer proeven of meedraaien, omdat je niet weet of het écht iets voor jou is? Laat van je horen!
  • Wil je best iets doen en heb jij ergens een, al dan niet verborgen, talent voor, maar herken jij je niet in de vacatures? Dan verzoeken we je ook om contact op te nemen. Jouw talent mag niet onbenut blijven! Zie vacature nummer 10.
  • En wil je persoonlijk gevraagd worden, laat het dan ook even weten. Dan komen we bij jou thuis aanbellen. Zet de koffie maar klaar.