Kinderen kunnen een hele uitdaging zijn. Soms zit je met je handen in het haar! En wat doe je dan? Daarover gaat de humoristische theatervoorstelling ‘Dat schiet lekker op zo!’, die op woensdag 22 maart 2023 in Heerenveen te zien is. Meld je nu aan, want dit mag je niet missen!

In de voorstelling zien we Maarten, die natuurlijk graag wil dat zijn zoon Sander goed presteert in de sport en rond school. Daarom doet hij zijn uiterste best om hem zo goed mogelijk te begeleiden. Maar in de praktijk blijkt dat nog niet zo makkelijk te zijn…

Deze voorstelling is van stichting Positief Coachen, bekend van o.a. ‘Wel winnen, hè!’, en wordt omarmd door NOC*NSF. Leuk en interessant voor ouders en trainers / coaches (maar ook de bestuurs- en commissieleden zijn welkom!).

De uitvoering op woensdag 22 maart 2023 wordt gehouden in het Posthuis Theater (Fok 78, Heerenveen). De inloop is vanaf 19.15 uur, de voorstelling zelf is van 19.30 tot 20.40 uur (zonder pauze).

De toegang is normaal €15, maar voor deze keer gratis. Wel moet je je van tevoren aanmelden. Dat kun je snel en gemakkelijk doen via de externe aanmeldlink. Daar is ook meer informatie te vinden, zoals de trailer.

Tot 22 maart! En uh…. vraag aan anderen bij de club of zij ook meegaan, dan maken we er een gezellige avond van met z’n allen.