Voor komend seizoen zijn Ralph de Vries en Peter Lageweg verantwoordelijk voor de eerste selectie van KV Heerenveen. In eerste instantie zou Ralph stoppen als trainer/coach bij onze vereniging, maar door de coronacrisis is het seizoen abrupt geëindigd en daarmee zou ook de samenwerking op een erg onbevredigende manier eindigen. Dit bracht ons weer in gesprek over een nieuwe verbintenis. Aangezien er ook behoefte is aan nieuwe impulsen binnen de selectie is er gezocht naar iemand die naast Ralph vernieuwing kan brengen. De sleutel hiertoe is gevonden bij Peter Lageweg. Peter heeft op het hoogste niveau gekorfbald en is hiervoor bij LDODK en DOS ’46 als trainer actief geweest. Na een jaar rust is hij erg gemotiveerd om samen met Ralph de kar te trekken. Peter zal vooral zijn rol invullen bij de trainingen van de selectie, aangezien hij in de weekenden niet altijd aanwezig kan zijn. Wij zijn erg blij met de komst van Peter en hebben er alle vertrouwen in dat hij de nieuwe impulsen kan brengen en een waardevolle bijdrage kan leveren aan de ambities van onze vereniging.
Het tweede team blijft onder de hoede van Gerben Eppenga, waarbij nog gezocht wordt naar een assistent. Zodra hier nieuws over is zullen we dat communiceren.